راهنمای خرید بهترین زیرانداز تعویض پوشک نوزاد

زیرانداز نوزاد باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

تشک و زیرانداز تعویض نوزاد یکی از مهمترین و ضروری ترین اقلام در میان وسایل مورد نیاز مراقبت نوزاد است. زیرانداز تعویض نوزاد باید نرم، لطیف و دارای ضخامت مناسب و کافی باشد. پیش از اینکه اقدام به خرید این کالا بکنید لازم تا با نکاتی در ارتباط با آن آشنا شوید به همین دلیل در این نوشته از الا شما را با 5 مورد از اساسی ترین نکات خرید زیرانداز تعویض پوشک نوزاد آشنا خواهیم کرد.

 

مهمترین ویژگی های زیرانداز تعویض پوشک نوزاد

استاندارد های متفاوتی وجود دارند که باید رعایت شوند، این موارد عبارتند از:

 

  1. داشتن ابعاد و سایز مناسب برای تعویض پوشک نوزاد

  2. داشتن قابلیت شستشو آسان با ماشین های لباسشویی

  3. داشتن قابلیت استفاده به عنوان زیرانداز خواب و استراحت نوزاد

  4. داشتن قابلیت جابجایی نوزاد 

  5. استفاده کردن از بهترین و مناسب ترین الیاف طبیعی و فوم ها

مهمترین ویژگی های زیرانداز تعویض پوشک نوزاد

کاربرد زیرانداز تعویض نوزاد چیست؟

همانطور که میتوان از نام این محصول دریافت، زیرانداز تعویض نوزاد برای عوض کردن پوشک استفاده می‌شود اما با این حال، این محصول می‌تواند برای طیف وسیع تری از اهداف نیز مورد استفاده قرار بگیرد که عبارتند از : 

 

  • عوض کردن پوشک نوزاد

  • پوشاندن لباس به تن کودک

  • مراقبت کردن از بند ناف که یکی از حساس ترین اعضای بدن نوزاد پس از تولد است

  • مراقبت از بینی، چشم و دهان نوزاد

  • استفاده کردن به عنوان خشک کن پس از استحمام 

کاربرد زیرانداز تعویض نوزاد چیست؟

در این بخش توصیه میکنیم که بلاگ مهم ترین نکات حمام کردن نوزاد را مورد مطالعه قرار دهید.

 

تبدیل زیرانداز تعویض نوزاد به زیرانداز آنتی رفلاکس

در چند ماهه ابتدایی تولد نوزاد، استفاده کردن از بالشت و یا متکا توصیه نمی‌شود چرا که نوزادان به سبب تحرک بسیار زیاد در خواب، ممکن است دچار انسداد مسیر تنفس شده و سندروم مرگ ناگهانی نوزاد بروز کند. در کنار این موضوع، لغزیدن نوزاد روی بالش ممکن است که کار تعویض پوشک را نیز سخت تر بکند.

 

پس از گذشت مدت زمان 4 ماهه، بهتر است برای تبدیل کردن زیرانداز تعویض پوشک نوزاد به یک زیرانداز آنتی رفلاکس، یک بالش مناسب با ابعاد و جثه نوزاد خود را با شیب ملایم روی زمین قرار داده و زیرانداز تعویض را روی آن پهن کنید. دقت کنید که زاویه گردن نوزاد در این حالت مناسب بوده و سر مقدار کمی بالاتر از تنه قرار گرفته باشد. این کار سبب جلوگیری از رفلاکس نوزاد در هنگام تعویض پوشک خواهد شد.

 

در این بین پیشنهاد میکنیم که یک یا دو بالش دیگر نیز در اطراف زیرانداز نوزاد خود قرار داده از تا چرخش های ناگهانی و افتادن او جلوگیری شود.برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با رفلاکس نوزاد حتما بلاگ علائم و درمان رفلاکس نوزاد را مطالعه کنید.

 

ویژگی یک زیرانداز تعویض خوب چیست؟

سوالی که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد این است که یک زیرانداز تعویض پوشک نوزاد خوب و مناسب خرید باید چه ویژگی هایی داشته باشد. در این بخش به صورت خلاصه به این موضوع خواهیم پرداخت.

 

در ابتدا زیرانداز تعویض باید از مواد و الیاف کاملا ارگانیک و ضد حساسیت دوخته شده باشد. با کمی تفکر به این موضوع که پوست نوزاد تازه به دنیا آمده‌ی شما چقدر حساس و لطیف است، به اهمیت جنس این محصول پی خواهید برد. نوزادان به سبب داشتن پوستی ظریف و بسیار حساس، به راحتی دچار انواع مختلفی از حساسیت ها و بثورات جلدی و پوستی خواهند شد. به همین دلیل علاوه بر اهمیت دادن به جنس متریال زیرانداز نوزاد، توصیه میکنیم که بلاگ انواع حساسیت های پوستی در کودکان را نیز مورد مطالعه قرار دهید.

 

بسته بندی مناسب یکی دیگر از پارامتر های مهم در خرید زیرانداز تعویض نوزاد است. این محصول یکی از اقلام ضروری والدین در هر مکانی است به همین دلیل زیرانداز نوزاد باید به آسانی بسته بندی شده و در هر مکانی مورد استفاده قرار بگیرد.

 

روکش استفاده شده در این محصول باید حتما دارای قابلیت جدا شدن کامل و شستشوی آسان در ماشین لباسشویی باشد. از آنجایی که عمده استفاده‌ی این محصول در زمان تعویض پوشک نوزاد است، بهتر است که پس از هر بار استفاده، روکش زیرانداز تعویض نوزاد خود را جدا کرده و در ماشین لباسشویی برای مدت کوتاهی بشویید.

ویژگی یک زیرانداز تعویض خوب چیست؟

زیرانداز تعویض الا

مجموعه الا آرت با داشتن سابقه‌ای طولانی و قابل اتکا در حوزه تولید محصولات سیسمونی و بهداشتی نوزادان، به شما انواع مختلفی از زیرانداز تعویض نوزاد با مدل‌ها، رنگ‌ها و قیمت‌های گوناگون را ارائه میکند. زیرانداز تعویض الا از الیاف 100 درصد ارگانیک و ضد حساسیت تولید شده و از بروز هرگونه حساسیت های پوستی جلوگیری خواهد کرد. برای مشاهده محصولات و خرید زیرانداز تعویض الا به صفحه زیرانداز تعویض پوشک در این وب سایت مراجعه کنید.

 

سخن پایانی

در این بلاگ از الا سعی بر آن داشتیم تا شما والدین عزیز را با اهمیت خرید و استفاده از زیرانداز تعویض نوزاد آشنا کنیم. همانطور که گفته شد این محصول یکی از اقلام ضروری و بسیار کارآمد سیسمونی نوزاد دلبند شما است که علاوه بر استفاده در زمان تعویض پوشک، برای اهداف دیگری نیز مورد استفاده قرار میگیرد. 

 

مطلب های تصادفی